Jak rzetelnie obsługiwać ważnego i trudnego klienta oraz zdobywać jego zaufanie?
Jak rozpoznawać potrzeby i typ osobowości klienta, aby budować długofalową współpracę?
Profesjonalne standardy obsługi przez telefon.

szkolenia handlowe, szkolenia sprzedażowe, szkolenia biznesowe, szkolenia z obsługi klienta, obsługa klienta szkolenia, akademia współpracy kontrakt, Klient dobrze obsłużony będzie do Ciebie wracał.

Kiedy klient sam kontaktuje się z Tobą, to oznacza, że masz coś, co nie jest w tej chwili dla niego dostępne u innych sprzedawców. Warto wykorzystać tę szansę, aby zrozumieć jego potrzeby i wątpliwości oraz dać mu satysfakcję. Krytyczne uwagi klienta, a nawet reklamacje, są źródłem zrozumienia i zaspokojenia jego interesów i budowania długotrwałej współpracy.

Profesjonalne standardy obsługi chronią przed destrukcyjnymi emocjami
i stereotypami.

Podczas obsługi klienta nie opłaca się ulegać mitowi ceny i przekonaniu, że wszystkim chodzi o to samo. Każdy klient ma inną konfigurację aktualnych potrzeb. Do każdego typu klienta warto się dopasować, aby dawać mu maksymalną satysfakcję w relacji z przedstawicielem firmy. Przygotowane wcześniej standardy obsługi pozwolą działać profesjonalnie i skutecznie niezależnie od emocji i wcześniejszych stereotypów.

szkolenia handlowe, szkolenia sprzedażowe, szkolenia biznesowe, szkolenia z obsługi klienta, obsługa klienta szkolenia, akademia współpracy kontrakt, Podczas warsztatu pomagamy wypracować i przetrenować umiejętności z kluczowych obszarów dobrej obsługi klienta:

  • budowanie dobrego kontaktu i pozytywnej relacji
  • rozpoznawanie typu klienta i dopasowanie się do jego podświadomych potrzeb
  • rozpoznawanie aktualnej konfiguracji potrzeb klienta
  • przedstawianie oferty handlowej zgodnie z potrzebami i typem klienta
  • przyjmowanie reklamacji i radzenie sobie z zastrzeżeniami klienta
  • prowadzenie specyficznych rozmów przez telefon
  • finalizowanie transakcji handlowej

Zapytaj o szczegóły szkolenia „Obsługa klienta”