Jak budować pewność siebie handlowca oraz nie ulegać mitom i stereotypom?
Jak tworzyć i wykorzystywać profesjonalne kontr-taktyki na kluczowe zagrywki klienta?
Jak radzić sobie z oporem i zastrzeżeniami klienta, wprowadzając nowe produkty i usługi?
Nie improwizuj, tylko korzystaj z przygotowanych i sprawdzonych standardów.
Gra handlowa rządzi się swoimi prawami. Klienci czują się zobowiązani do osłabiania handlowca, aby uzyskać najkorzystniejsze dla siebie warunki. Kluczowe zagrywki są powtarzalną klasyką, więc można i warto przygotować sobie swoiste „kamizelki ratunkowe”, które pozwolą skutecznie reagować, gdy działają silne emocje.
Sztuka dawania satysfakcji klientowi – reklamacje i targowanie.
Wśród polskich handlowców pokutuje przymus udowadniania swoich racji i obrażania się na klientów, gdy oczekują satysfakcji. Targowanie kojarzy się z bazarem, a nie z ważnym elementem budowania współpracy i zadowolenia. Naszym zdaniem to, jak handlowiec przyjmuje reklamację jest najlepszym wskaźnikiem, na ile uczciwie i rzetelnie traktuje klienta.
Po treningu na warsztacie
handlowiec będzie potrafił wykorzystać standardy:
- rozpoznanie i neutralizowanie bazowych gier klienta
- odmawianie i nie uleganie presji
- stawianie granic oraz radzenie sobie z krytyką i manipulacją
- przyjmowanie reklamacji i targowanie
- dopasowanie formy oferty do typu klienta