Jak budować pewność siebie handlowca oraz nie ulegać mitom i stereotypom?
Jak tworzyć i wykorzystywać  profesjonalne kontr-taktyki na kluczowe zagrywki  klienta?
Jak radzić sobie z oporem i zastrzeżeniami klienta, wprowadzając nowe produkty i usługi?

handlowanie to gra, szkolenia handlowe, szkolenia sprzedażowe, szkolenia biznesowe, szkolenia z obsługi klienta, obsługa klienta szkolenia, asertywność handlowca, akademia współpracy kontraktNie improwizuj, tylko korzystaj z przygotowanych i sprawdzonych standardów.

Gra handlowa rządzi się swoimi prawami. Klienci czują się zobowiązani do osłabiania handlowca, aby uzyskać najkorzystniejsze dla siebie warunki. Kluczowe zagrywki są powtarzalną klasyką, więc można i warto przygotować sobie swoiste „kamizelki ratunkowe”, które pozwolą skutecznie reagować, gdy działają silne emocje.

Sztuka dawania satysfakcji klientowi – reklamacje i targowanie.

Wśród polskich handlowców pokutuje przymus udowadniania swoich racji i obrażania się na klientów, gdy oczekują satysfakcji. Targowanie kojarzy się z bazarem, a nie z ważnym elementem budowania współpracy i zadowolenia. Naszym zdaniem to, jak handlowiec przyjmuje reklamację jest najlepszym wskaźnikiem, na ile uczciwie i rzetelnie traktuje klienta.

handlowanie to gra, szkolenia handlowe, szkolenia sprzedażowe, szkolenia biznesowe, szkolenia z obsługi klienta, obsługa klienta szkolenia, asertywność handlowca, akademia współpracy kontraktPo treningu na warsztacie
handlowiec będzie potrafił wykorzystać standardy:

  • rozpoznanie i neutralizowanie bazowych gier klienta
  • odmawianie i nie uleganie presji
  • stawianie granic oraz radzenie sobie z krytyką i manipulacją
  • przyjmowanie reklamacji i targowanie
  • dopasowanie formy oferty do typu klienta

Zapytaj o szczegóły szkolenia „Asertywność handlowca”