Doskonalenie umiejętności w obszarze  bazowych i „kolorowych” gier kupieckich.
Jak oszczędzać koszty w ramach gry handlowej, budując dobrą współpracę z dostawcami?

Jesteś ważnym klientem, który troszczy się o interesy swojej firmy i własną satysfakcję. Jako kupujący masz prawo stosować zagrywki handlowe  i „osłabiać” sprzedającego.

Nie adresujemy naszego warsztatu do profesjonalnych kupców, bo są oni wystarczająco długo przygotowywani do tego zawodu. Chcemy zachęcić do stosowania wielu dopuszczalnych gier kupieckich tych pracowników firm i organizacji, którzy mają obowiązek dostarczania swojej firmie różnych produktów na korzystnych warunkach lub pracują w dziale dostaw. Stosowanie sprawdzonych standardów i odważenie się na oryginalne zagrywki pozwoli zwiększyć skuteczność i satysfakcję z działalności w obszarze zakupów.

Naucz się negocjować, kiedy nie możesz dyktować dostawcy swoich warunków.

Kiedy jesteśmy skazani na jednego dostawcę/monopolistę, nawet najbardziej wyrafinowane zagrywki kupieckie mogą być nieskuteczne. Może nam się też nie opłacać na dłuższą metę przypieranie dostawcy do muru, kiedy mamy dużą przewagę rynkową. W obu sytuacjach warto umieć stosować metodę handlowych negocjacji nastawionych na współpracę, która uwzględnia ważne interesy klienta i sprzedającego. Zdrowy kompromis pozwala budować opłacalną długotrwałą relację.

W trakcie warsztatów możesz wypróbować dużą ilość nowych, „kolorowych” zagrywek i standardów kupieckich:

  • „osłabianie” oferenta mitem ceny, brakiem czasu i zainteresowania
  • straszenie konkurencją i mamienie dużym kontraktem
  • zagrywki deprymujące sprzedającego i schlebiające jego pozycji
  • niekonwencjonalne i indywidualne zagrywki dopasowane do możliwości kupującego
  • model rozpoznawania potrzeb i formułowania problemów do wspólnego rozwiązania
  • negocjacje nastawione na współpracę z monopolistą
  • sztuka targowania się i dawania satysfakcji sprzedającemu

Zapytaj o szczegóły szkolenia „Gra handlowa dla kupujących”