Jak wciągać klienta do współpracy, kiedy nie opłaca się narzucanie  własnych warunków?
Jak budować zaplecze w grze handlowej i rzetelnie zaspokajać kluczowe potrzeby klienta?

negocjacje handlowe szkolenie, szkolenie z negocjacji handlowych, szkolenia handlowe, szkolenia sprzedażowe, szkolenia biznesowe, szkolenia z obsługi klienta, obsługa klienta szkolenia, akademia współpracy kontrakt,Zagrywki klienta testują Twój profesjonalizm i dystans w grze handlowej.

Przygotuj się na świadome i odruchowe zagrywki klienta. Handlowanie to gra, która rządzi się swoimi regułami, więc nie obrażaj się na klientów i stosuj przygotowane kontr-taktyki. Buduj swój dystans. Nie bój się klienta, tylko próbuj zrozumieć, co kryje się za jego oporem i obawami. Nie wciskaj klientowi swoich usług i produktów, bo będzie się bronił.

Proponujesz uczciwy, partnerski interes. Pomagaj klientowi zaspokoić ważne potrzeby, dawaj gwarancje rzetelnej jakości i otwarcie chroń interesy swojej firmy.

Negocjacje w grze handlowej budują rzetelny i partnerski kompromis. Szukanie wspólnych rozwiązań i godzenie interesów obu stron buduje długotrwałą współpracę. Dzielenie się ryzykiem handlowym i wypracowywanie gwarancji bezpieczeństwa buduje uczciwą relację. Prawdziwe negocjacje są możliwe w grze handlowej, jeśli naprawdę poważnie i rzetelnie traktujemy naszego klienta.

negocjacje handlowe szkolenie, szkolenie z negocjacji handlowych, szkolenia handlowe, szkolenia sprzedażowe, szkolenia biznesowe, szkolenia z obsługi klienta, obsługa klienta szkolenia, akademia współpracy kontrakt,Kluczowe obszary warsztatu Negocjacje handlowe:

  • filozofia gry handlowej – przeciwdziałanie mitom i stereotypom
  • specyfika polskiego klienta – kluczowe typy osobowości
  • sposoby radzenia sobie z typowymi i najtrudniejszymi zagrywkami klienta
  • rozpoznawanie potrzeb klienta i budowanie współpracy
  • negocjacje nastawione na współpracę z klientem
  • sposoby  dawania satysfakcji klientowi i zamykania kontraktu

Zapytaj o szczegóły szkolenia „Negocjacje handlowe”